Nowości kosmetyczne i życzenia...

W związku z tym, że przed nami ostatnie godziny starego roku, chciałabym Wam pokazać co nowego znalazło się w mojej kosmetyczce w ciągu ostatniego miesiąca  Są to rzeczy, które kupiłam oraz dostałam od Mikołaja. 

Do koszyka podczas ostatniej wizyty w drogerii trafiły takie trzy produkty. O wszystkich słyszałam bardzo dobre opinie, więc stwierdziłam, że muszę je przetestować na sobie. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie używałam, dam Wam znać co o nich sądzę, jak zostaną porządnie przetestowane. 

1. Loreal Elseve Arginine Resist - szampon wzmacniający 2. Green Pharmacy Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z rumiankiem 3. Nivea Long Repair - odżywka do włosów łamliwych i rozdwajających się.  


Pod choinką w Wigilię znalazłam rzeczy na które miałam ochotę już od dłuższego czasu. Na sam ich widok oczy mi się zaświeciły :) Dziękuję obu Mikołajom za mega prezenty <3

1. Fioletowy Tangle Teezera, który chciałam kupić już od roku, ale nie było mi po drodze 2. Metaliczny eyeliner z Golden Rose w kolorze turkusowym 3. Trzy pędzelki Hakuro do oczu. Od góry: H79, H76 i H70. 4. Paletkę magnetyczną z Inglota a w niej 5 cieni. 5. Puder E.L.F Complexion Perfection 6. Pędzel Eco Tools do bronzera.
A teraz najważniejsza część tej notki: Chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń, wspaniałej zabawy dzisiejszego wieczoru i dużo optymizmu na nadchodzący rok. A sobie chcę życzyć wytrwałości w pisaniu bloga oraz wielu czytelników.  Do przeczytania "za rok"  <3


5 komentarzy:

  1. Super prezenty :) Ciekawa jestem tego pudru E.L.F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa, kończę stary z rimmela i zabieram się za testy ;)

      Usuń
  2. A ja jestem ciekawa Loreal Elseve Arginine Resist, ,kusił mnie w sklepie ale w końcu zrezygnowałam :< Więc daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałaś już tego szamponu z Green Pharmacy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ale jak przetestuje to dam Ci znac ;)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)