Pierwsze koty za płoty :)

Hej dziewczyny! Mam na imię Ada i myśl o założeniu bloga pojawiła się w mojej głowie już bardzo dawno temu. Wstrzymywał mnie tylko brak jakiegokolwiek sprzętu do robienia zdjęć. Mikołaj w tym roku spisał się na medal i pod choinką znalazłam nowiuśki aparat. Nie miałam już teraz wymówki żeby moją przygodę z blogowaniem odkładać na później. Najbardziej z mojego pomysłu cieszy się mama i chłopak, którzy nie będą już musieli wysłuchiwać moich wywodów na temat kosmetyków ;) swoją wiedzą i przemyśleniami będę się od teraz dzielić z Wami. Mam nadzieje że chętnie do mnie dołączycie. Zapraszam już jutro na ulubieńców włosowych 2012 roku :))

3 komentarze:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga Ads <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) życzę powodzenia w blogowaniu i mnóstwa czytelników :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)