Kosmetyki DLA - Niszcz Pryszcz

Niszcz pryszcz - usuwa to co zbędne, a dostarcza tego co niezbędne.


Moja cera jest z reguły bezproblemowa. Wystarczy jej dobry krem nawilżający. Niestety jakiś czas temu na czole i policzkach pojawiły się podskórne grudki i kiedy jedna się goiła to wyskakiwały dwie następne. Przekopałam Internet w poszukiwaniu idealnego kremu na moje problemy, kiedy przypomniałam sobie o naszej płockiej firmie Kosmetyki DLA. Kremy zamówiłam online, bo nie mogłam ich nigdzie znaleźć. Ostatnio widziałam je w Drogeriach Polskich w Mazovii. Za krem na dzień zapłaciłam 17zł, za wersje na noc 15zł. Oba produkty mają po 30g.


            Kosmetyki DLA, Niszcz Pryszcz – krem na dzień

Obietnice producenta: wysuszenie wyprysków, odblokowanie porów, zmatowienie skóry na wiele godzin, intensywne nawilżanie, ochronę przed promieniowaniem UV.

Skład: Aqua/Salix Arba Bark, Aqua/Achillea Millefolium, Ceteareth-18/Cetearyl Alcohol, Borago Officinalis Oil, Isopropyl Isostearate, Glycerin, Simmondsia Chinensis Oil, Titanium Dioxide/Aluminum/Simethicone, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Kaolin, Allantoin, Panthenol, Ascorbic Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane -1,3-Diol, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool. 

Składniki aktywne:  świeży odwar z wierzby, świeży napar z krwawnika, glinka kaolinowa, olej jojoba, olej z ogórecznika, d-pantenol i alantoina.

PLUSY: odblokowuje i oczyszcza pory, wspomaga gojenie się krostek i przeciwdziała pojawianiu się nowych, nie wysusza skóry a nawet nieco ją nawilża, matuje, szybko się wchłania, nadaje się pod makijaż, nie uczula, krem znajduje się w opakowaniu typu air less, więc nie dostają się tam żadne bakterie i jest bardzo wydajny.

MINUSY: minusem może być zapach, który na początku trochę mnie odrzucał, teraz jest mi obojętny i niektórzy mogą się przyczepić do tego, że w opakowaniu nie widać ile produktu jeszcze zostało.

Moja ocena: 10/10

Kosmetyki DLA, Niszcz Pryszcz – krem na noc

Obietnice producenta: uregulowanie procesu keratynizacji, udrożnienie ujścia mieszków włosowych, zmniejszenie ryzyka powstania zaskórników, zahamowanie rozwoju bakterii, odbudowa naturalnej bariery lipidowej, pobudzenie odnowy komórkowej, skóra gładka i nawilżona.

Skład: Aqua/Salix Arba Bark, Aqua/Achillea Millefolium, Ceteareth-18/Cetearyl Alcohol, Borago Officinalis Oil, Isopropyl Isostearate, Glycerin, Simmondsia Chinensis Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Kaolin, Allantoin, Panthenol, Lactic Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane -1,3-Diol, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool. 

Składniki aktywne: świeży odwar z wierzby, świeży napar z krwawnika, AHA, olej jojoba, olej z ogórecznika, d-pantenol i allantoina.

PLUSY: jeszcze lepiej radzi sobie w kwestii anty trądzikowej, nawilża lepiej od wersji na dzień, ma gęstszą konsystencję, jest bardziej treściwy i wydajny

MINUSY: te same co w poprzedniej wersji; krem również gorzej się wchłania, rano po obudzeniu czasami mam tłustawą cerę.

Moja ocena: 9/10

Trudno jednoznacznie określić, który z tych kremów lepiej wpłynął na moją cerę. Myślę, że połączenie kuracji na dzień i na noc da najlepsze rezultaty. W trakcie stosowania tych kremów z dnia na dzień moja skóra wyglądała znacznie lepiej i piękniała w oczach. Dalej będę używać tych kosmetyków dopóki się nie skończą, a później chciałabym przetestować inne wersje. Niszcz Pryszcz to mój absolutny hit i polecam go wszystkim dziewczynom, które zmagają się z niedoskonałościami cery. 

***
To już wszystko na dziś, pozdrawiam Was wszystkie i zachęcam do przyjrzenia się bliżej produktom marki Kosmetyki DLA :)))

6 komentarzy:

  1. Świetnie mieć taką kuracje na dzień i na noc. Ja mam ten krem tylko na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspólnie działają super. a wersja na dzień idealnie się nadaje pod makijaż.

      Usuń
  2. głośno ostatnio o tej serii kremów, chyba się na nie zdecyduje, po tych pozytywnych recenzjach

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa może i średnio marketingowa, ale czytałam już kilka pozytywnych opinii o tej serii kosmetyków, więc może zabiorę się za poszukiwania. Hmmm tylko gdzie to ja dostanę? Niestety nie widziałam nigdzie Drogerii Polskich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kosmetykidla.pl/podstrona.php?a=190&b=190
      zajrzyj na strone producenta i odszukaj gdzie stacjonarnie mozna dostac ich kosmetyki :)
      poza tym mozna zamowic online.

      Usuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)