Moje motywatory (1)

Dziś w takiej luźniejszej notce chciałabym Wam pokazać zdjęcia fryzur i konkretnych osób, które motywują mnie do ciągłej walki o piękne włosy. Gdy przychodzi kryzys z powodu lenistwa lub źle wyglądających włosów zawsze spoglądam na te zdjęcia i wiem że jest warto poświęcać trochę czasu, by mieć piękne włosy :) 


A teraz trzy panie, posiadaczki przepięknych włosów, na widok których zielenieje z zazdrości ;)

Nina Dobrev, czyli Elena z "Pamiętników wampirów"


Kim Kardashian znana z tego, że jest znana ;)


oraz nasza Marta Żmuda Trzebiatowska



***
Podobają Wam się moje typy? A kogo Wy podziwiacie za piękne włosy? Dajcie znać w komentarzach. A ja już teraz zapraszam na następną, tym razem nie włosową notkę. Do przeczytania <3

8 komentarzy:

  1. O, u mnie dzisiaj bardzo podobna notka:) Zapraszam!

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. marzą mi się długie włosy, jednak nie jest mi w takowych do twarzy za bardzo ;) a chciałabym, żeby tyłek zasłoniły hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż takie długie? ;o mi sie marzą do talii, ale przede wszystkim chcę zeby byly zdrowe :)

      Usuń
  3. Podobają mi się włosy Żmudy-Trzebiatowskiej, tylko czy to dzięki Pantene? Podejrzewam, że dzięki pracy fryzjerów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)