Moje włosy - styczeń 2013

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam stan moich włosów na obecna chwilę. Z rozjaśnianych końcówek zrobiły się już "miotełki", które zamierzam w najbliższym czasie obciąć. Włosów nie farbuje już od października 2011, chcę wrócić do swojego naturalnego koloru. Moje kłaczki na tym zdjęciu prostowane były na okrągłej szczotce.

z fleszem
 bez flesza

Plan pielęgnacji na najbliższy miesiąc:

  • łykać regularnie calcium panthotenicum i tran
  • obciąć końcówki ok. 3-4cm
  • po każdym myciu robić płukankę octową, cynamonową lub piwną, a efekty opisać na blogu
  • spróbować powalczyć o mój skręt bo męczy mnie suszenie włosów i prostowanie ich na szczotce. chciałabym żeby moje włosy po wyschnięciu nie były siankiem.
  • przetestować domowe maseczki na włosy
  • obserwować jak moje włosy reagują na różne produkty i składniki
  • ograniczyć wzmożone wypadanie włosów, które obserwuje od około miesiąca

Zamierzam co miesiąc robić włosową aktualizację i mam nadzieję, że w lutym pokażę Wam kręconą i zdrowszą wersję moich włosów. Pozdrawiam i do przeczytania niedługo :)

12 komentarzy:

  1. O kurcze, ale masz już długie włosy, zazdroszczę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było nie obcinać :p

      Usuń
    2. cudowne :DDD mam nadzieję, że moje też tak urosną ...

      Usuń
  2. Uważaj z płukanką octową, przy częstym stosowaniu może wysuszać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz cudowne włosy! <3
    zapraszam do mnie na konkurs
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięuję, w tym roku mam zamiar jeszcze lepiej o nie dbac :)

      Usuń
  5. Ładne włosy ;) Powodzenia w dbaniu o nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam imienniczkę :) która ma bardzo ładne, zadbane i dłuugie włosy :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)