Niespodzianka z samego rana

Parę dni temu dostałam na maila wiadomość od Asi z bloga http:/matterofyourchoice.blogspot.com z informacją, że wygrałam pierwsze rozdanie organizowane u niej na blogu. Chodziłam uśmiechnięta przez resztę dnia. Dziś zapukał do drzwi listonosz z paczuszką. Pokażę Wam mini relację z otwierania pudełeczka oraz jego zawartość. 

Po rozerwaniu folii ochronnej ukazało się śliczne pudełko z kokardką, które na pewno zatrzymam i będę w nim przechowywać jakieś drobiazgi.



W środku był kolorowy papier ozdobny i kartka z kilkoma ciepłymi słowami od Asi.


Pod papierem kolejne pudełko ;)


A w nim zapakowane w torebeczki prezenty!


1. Krem do rąk (nigdy za wiele w okresie zimowym)
2. Olejek łopianowy ze skrzypem polnym.
3. Gąbka do makijażu z Sephory.


4. Miniaturka zmywacza z Isany (idealna na wyjazdy)
5. Lakier do paznokci Nude Glam z Essence.
6. Lakier do paznokci Miyo mini drops.


Trzy umilacze zimowych kąpieli. Dziś wskakuję do wanny!



Garść próbeczek, maseczek i innych dobroci. 


I na koniec podwójny cień do powiek w odcieniach brązu. Lubię to!


***

Jeszcze raz chciałabym podziękować Asi za wspaniałe nagrody, a Was zaprosić do odwiedzenia bloga matterofyourchoice  (klik)

Chciałabym też się pochwalić obiadem, który sama dziś zrobiłam ;)


Moja ulubiona domowa pizza, tym razem w wersji serowej. Już nic po niej niestety nie zostało ;)) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

15 komentarzy:

  1. Super ! Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wygranej, mi jakoś szczęście nie sprzyja ; )

    A pizza wygląda smakowicie ahh przez Ciebie, chyba manhattan na mnie i Jankosi dzisiaj zarobi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem jak będę robić pizze to wstawie przepis. i juz manhattan na Was nie zarobi ;p

      Usuń
  4. o mamuniu ale pizza! ;)
    gratulację wygranej

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu nie dotarł do mnie kawałek pizzy, czuję się urażona, i liczę na jakieś kosmetyki! :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. pizzunie... wyglada przepysznie:)

    Nawet nie wiesz jak ja czekam na lato... nawet wiosna nie pogardze:) Uszczesliwi mnie malutki promyk slonca:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Weszłam, zobaczyłam tę pizzę i aż mi slinka pociekła :) mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Ci się paczuszka podoba :) A pizza jest po prostu rewelacyjna, chętnie bym się poczęstowała :) Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już nic nie mówie, ale kiedyś miałam zostać poczęstowana tą pizzą, ale chyba sie już nie doczekam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapowiedz się wcześniej to Ci zrobię ;D

      Usuń
  10. Gratuluje wygranej, pochwaliłabyś się przepisem na pizze? :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy następnej okazji zrobię zdjęcia i napisze przepis.
      planuję też co jakiś czas wstawiać przepisy na proste i szybkie dania ;)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)