Postanowienia i plany na rok 2013

Początek stycznia to czas postanowień noworocznych. Nowy Rok traktujemy jako start i początek czegoś nowego. Blogosferę opanowały wpisy dotyczące postanowień, planów. Sama postanowiłam wypunktować swoje postanowienia, by mieć większą motywację do ich realizacji i żeby za rok móc do nich wrócić i sprawdzić jak mi poszło, czy dałam radę ;)






  1. Zagęścić włosy, przez regularne stosowanie wcierek i łykanie witamin.
  2. Zacząć pić siemię lniane, które ma szereg właściwości upiększających.
  3. Olejować włosy przed każdym myciem.
  4. Zużywać regularnie kosmetyki zanim kupię następne (nie dotyczy kosmetyków do włosów ;))
  5. Regularnie nawilżać swoje ciało balsamami/olejkami.
  6. Zacząć ćwiczyć z Ewą Chodakowską.
  7. Zawsze spać w związanych włosach i ograniczyć używanie suszarki.
  8. Jeść więcej owoców i warzyw, pić więcej wody i zielonej herbaty.
  9. Wprowadzić bardziej naturalną pielęgnację włosów i twarzy.
***
To chyba wszystkie z tych najważniejszych postanowień urodowo-zdrowotnych. Wrócę do nich za rok, by przekonać się czy wytrzymałam ;) Życzę Wam dziewczyny, żebyście wytrwały w swoich postanowieniach i zamierzeniach. Pozdrawiam <3

2 komentarze:

  1. O, w końcu ktoś z Płocka ;)
    Dziękuję za komentarz.
    Ja na przykład nigdy nie mam żadnych postanowień, chyba jestem na to zbyt leniwa ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ćwiczenia z Ewą Chodakowską <3
    też ćwiczę od Stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)