Scandic Line LaStrada - milk mask

Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie maska firmy Scandic Line z mlekiem i miodem.





Opis producenta: odżywka zakwaszająca, polecana szczególnie po zabiegu farbowania farbą. Przywraca włosom naturalne pH, zamyka łuski włosa, zapobiegając tym samym wymywaniu koloru. Unikalna formuła zawiera proteiny mleka oraz ekstrakt z miodu.

Maskę Scandic Line kupiłam w hurtowni kosmetycznej i za 250ml zapłaciłam 7zł. Z tego co się orientuję są też litrowe opakowania za około 20zł. Maska zamknięta jest w poręcznym opakowaniu, z którego wydobędziemy produkt do samego końca. Z tego co zdążyłam się zorientować zostało zmienione opakowanie oraz skład.

Stary skład:  Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetimonium Chloride, Propylene Glycol, Panthenol, Phenyltrimethicone,Hydrolyzed Milk Protein, Honey Extract (Mel), Parfum, Methylisothiazoline, Methylchlorisothiazolinone,Lactose, Benzyl Benzoate
                                                                                         
Nowy skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20,  Cetrimonium Chloride, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate,  Propylene Glycol, Panthenol, Phenyltrimethicone,Hydrolyzed Milk Protein, Honey Extract (Mel), Parfum, Lactose, Benzyl Benzoate, Methylisothiazoline, Methylchlorisothiazolinone

Do nowej wersji został dodany przede wszystkim składnik antystatyczny działający również kondycjonująco na włosy, zmiękczająco i nawilżająco. Ma on także ułatwiać rozczesywanie. Dalej dodano emolient i znowu składnik antystatyczny, ułatwiający rozczesywanie.

Moja opinia: Uwielbiam tę maskę. Ma śliczny zapach (dla mnie pachnie sernikiem ;pp), idealną konsystencję – nie spływa z włosów, a najważniejsze jest to co robi z włosami. Włosy po niej są mięsiste, nawilżone, nie elektryzują się, pięknie się błyszczą, są sypkie i idealnie się rozczesują. Nie znalazłam w niej żadnych minusów.  Zapach po wysuszeniu utrzymuje się całkiem długo. Polecam każdemu rozejrzeć się za tą maską np. na allegro albo w hurtowni fryzjerskiej. Ja po skończeniu mojego małego opakowania zdecydowanie odkupie litrowe ;) Tej masce daje 5/5. 

***
Próbowała któraś z Was tej maski? Słyszałyście o niej? Dajcie znać i do przeczytania niedługo :)

13 komentarzy:

  1. w Płocku jest gdzieś do kupienia ? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz zobaczyc w sklepie fryzjerskim, albo na allegro ;)

      Usuń
    2. we Włocławku na wieniekciej jest hurtownia kosmetyczna ;) Tam kupiłam tą maskę.
      Jak będziesz we Włocławku (a to blisko od Płocka) to możesz zajrzeć ;)

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdy o niej nie słyszałam, ale wygląda fajnie :)


    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do udziału w konkursie na moim blogu :) Wyniki już w krótce :)


    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli gdzieś się natkniesz na wersję kokosową lub tą mleczną to polecam ;)chętnie wezmę udział w Twoim konkursie.

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę produkty tej firmy, ale to pewnie dlatego, że nigdzie ich stacjonarnie nie ma - przynajmniej u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam maskę tej firmy, ale bananową, od bardzo niedawna, ale już pokochałam jej zapach, no i ładnie dyscyplinuje włosy ;) Jeśli kokosowa i ta też tak pachnie, to już wiem za czym będę się niedługo rozglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupiłam sobie tą maske na allegro :)Poleciła mi ją koleżanka, mam nadzieje że maska Scandic Line LaStrada - milk mask będzie troszczyć się o moje włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczowa recenzja- właśnie szukałam o niej opinii i mnie zachęciłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam maskę kokosową z tej serii, ale nie zdziałała u mnie cudów. Na tę też miałam kiedyś ochotę, może kiedyś kupię, zwłaszcza jeśli pachnie sernikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ci zazdroszczę, że masz dostęp do tych masek...ja miałam bananową i była świetna !!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)