Essie - Orange, it's obvious.

Dziś pierwszy lakierowy post na moim blogu. Zaczynam od ulubieńca ostatnich miesięcy - lakieru Essie w odcieniu soczystej pomarańczy. Nazwa lakieru mówi sama za siebie ;) Dorwałam cztery lakiery Essie w londyńskim TK MAXXie za 8 funtów. Od dłuższego czasu marzyły mi się te lakiery, a kiedy znalazłam je w takiej cenie, nie zastanawiałam się długo. Teraz wiem, że chcę więcej, chociaż jeden lakier mnie rozczarował, ale o tym w innej notce :).


zdjęcie z internetu, dużo lepiej oddaje kolor



PLUSY:

  • bardzo szybko schnie
  • lakier kryje po jednej warstwie
  • na moich paznokciach utrzymuje się do tygodnia
  • ładnie się błyszczy nawet bez lakieru nawierzchniowego
  • nie odbarwia płytki paznokcia
  • nie niszczy płytki (paznokcie po zmyciu nie rozdwajają się)
  • szeroki pędzelek, którym łatwo i szybko się maluje.







MINUSY:
  • cena - za lakier Essie trzeba zapłacić w granicach 35-40zł
  • dostępność -  ja spotkałam się z nimi tylko w Douglasie i Superpharm
  • czasami zostawia smugi, nie wiem jeszcze od czego to zależy


Na chwilę obecną mam zakaz kupowania lakierów, ponieważ za dużo mi się ich nazbierało. Jak tylko jakiś zużyję zaopatrzę się w jakiś wiosenny odcień od Essie. Miałyście jakiś lakier tej firmy? Polecacie czy nie? Pozdrawiam, Pelaśka!




10 komentarzy:

  1. zamierzam rzucic się na czerwony, jak znajdę w odpowiedniej cenie więc jeszcze nie moge nic powiedziec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam o nich mnóstwo dobrych opinii, a;e jeszcze ani jednego nie mam... Chociaż ta cena niezbyt mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny ! <3 Nie miałam żadnego lakieru z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham lakiery Essie, ale najlepiej polować na nie jak są w promocji, bo ich cena jest mało ciekawa zwłaszcza w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam jakiś czas temu lakier Essie w prezencie i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam jakiś czas temu lakier Essie w prezencie i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. najtańsze znalazłam na tej stronie :D http://www.ekobieca.pl/search.php?filter_producer=1346238518

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)