Hity do pielęgnacji twarzy + drobne zakupy.

Z reguły moja cera jest mało wymagająca. Wystarczy jej dobry krem nawilżający i jest szczęśliwa. Niespodzianki w postaci krostek pojawiają się teraz rzadko. Zostało parę rozszerzonych porów w okolicach nosa, z którymi staram się walczyć. Moja buzia nie świeci się, nie jest tłusta, w okresie zimowym czasami bywa sucha. Karnację mam raczej jasną, na dzień obecny moja skóra ma odcień alabastrowy, ale jak tylko wyjdą pierwsze promienie słońca od razu przyjmuje brązowo-złoty kolor. Nie mam skłonność do poparzeń słonecznych. Chciałabym Wam pokazać trzy hity odkryte dzięki blogosferze i YouTube, które u mnie spisują się doskonale. 


1. Avene - woda termalna do skóry wrażliwej. 

Będąc w wakacje w Paryżu zadecydowałam, że to najlepszy moment na zakup tej wody termalnej. Za 300ml zapłaciłam 6 euro. Używam jej rano i wieczorem, po umyciu buzi a przed nałożeniem kremu. Delikatnie nawilża twarz, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia np. te powstałe od wiatru albo mrozu. W lato świetnie odświeża i chłodzi. Doskonale sprawdza się też po depilacji, zmniejsza zaczerwienienia i koi skórę.  Jest bardzo wydajna, atomizer równomiernie rozpyla produkt, a używanie jej sprawia mi przyjemność. 

2. Bioderma, Sensibio H2O - Płyn micelarny do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu do cery wrażliwej.

Produkt tak znany i kultowy, że aż nie wiem co o nim napisać ;) Także kupiony w Paryżu na promocji. Za dwie butle po 500ml zapłaciłam 15 euro. U mnie sprawdził się genialnie. Delikatnie i skutecznie zmywa makijaż oczu, nie podrażnia, jest bezzapachowy, nie pozostawia tłustego filmu, wręcz przeciwne uczucie świeżości i czystości. Według mnie żaden płyn micelarny ani dwufazowy, który do tej pory miałam nie umywa się do Biodermy. Jedynym minusem może być cena, ale często można go spotkać na promocjach. Ja mam jeszcze spory zapas, w międzyczasie pewnie będę chciała wypróbować coś nowego, ale do Biodermy będę wracać.

3. Ziaja Med, Kuracja Lipidowa - Fizjoderm żel, oczyszczanie i demakijaż.

Ulubieniec do mycia twarzy. Kupiony w aptece za około 12 zł. Pojemność - 200ml. Producent podaje dwa sposoby na używanie żelu: nanieść na wacik i kolistymi ruchami oczyścić skórę bez użycia wody lub niewielką ilością żelu z wodą umyć skórę. Ja zawsze używam z wodą, jak standardowy żel do mycia twarzy. Jedna pompka wystarcza na umycie całej buzi. Nie zawiera mydła, SLS i SLES. A efekty? Skóra po umyciu jest oczyszczona, lekko nawilżona i ukojona, nie ma uczucia ściągnięcia i przesuszenia. Bardzo dobrze radzi sobie z resztkami makijażu. Nie zawiera kompozycji zapachowych.  Jest to najbardziej delikatny produkt do mycia twarzy jaki miałam okazję używać. 

Na koniec zdjęcie drobnych zakupów jakie poczyniłam przez ostatni tydzień.


W Biedronce skusiłam się na sól do kąpieli (4zł) i sławny już płyn micelarny (5zł). Soli mam zamiar używać do pielęgnacji stóp, a płyn wylądował w koszyku pod wpływem morza pozytywnych recenzji na blogach.


A w Rossmannie dwa produkty dla dzieci ;) Puder (7zł) chcę przetestować jako suchy szampon, a mokre chusteczki (3zł) zawsze staram się nosić w torebce.

***
Pod ostatnim postem wiele było komentarzy na temat pizzy. Dajcie znać czy jesteście ciekawe mojego przepisu i sposobu przyrządzania. Miłego piątku i do przeczytania niedługo <3

10 komentarzy:

  1. Ja bym chciała przepisy na dobre sałatki :DDD
    I tyle mi ostatnio opowiadałaś o biodermie,że teraz będę tylko czatowała na promocję w super-pharm i sobie sprezentuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bioderme tez kupuje regularnie. zaciekawil mnie ten zel Ziaja, musze wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam ten płyn micelarny z bierdronki ostatnio, u mnie się przyzwoicie sprawdza.

    I tak, chcemy przepis na pizzę ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ziajka wydaje sie byc spoczko, mysle ze wyprobuje, chociaz teraz powinnam uzywac cetaphilu ;pp
    zioms wpadnij do mnie czasem, mam lekka reaktywacje - ciekawe na jak dlugo huehuehu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Zapraszam do mnie - do komentowania i obserwowania ! :) Agatuszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bioderma mruga do mnie od dłuższego czasu ale niestety nie jest w sprzedaży tu gdzie mieszkam, może kiedyś jeszcze się poznamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn micelarny z biedronki jest całkiem całkiem a sól pomarańczowa obłędnie pachnie ♥ tej akurat ze zdjęcia nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie ten micel z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  9. a u mnie można WYGRAĆ piękne SZPILKI!!
    tak, tak powiedziałam SZPILKI !!!!!
    Wiem, że ich pragniesz :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)