Moje włosy - czerwiec 2013.

Nie robiłam aktualizacji moich włosów od lutego. Minęło dużo za dużo czasu, ale w końcu dodaję taki post. Nie jestem jeszcze zadowolona ze obecnego stanu swoich włosów, ale jest już lepiej. Pielęgnacja była raczej uboga, stawiałam na produkty sprawdzone, nie eksperymentowałam. Po cieniowaniu, które pokazywałam w lutym (klik) nie został już ślad, a włosy znowu zrobiły się "plaskie". Dlatego uważam, że wizyta u fryzjera jest wskazana :)






Plan pielęgnacyjny na najbliższy miesiąc:
  • stosować regularnie jakąś wcierkę i olej na długość
  • przejść się do fryzjera podciąć końcówki i lekko pocieniować
  • zadbać o ochronę przed słońcem
  • jeszcze intensywniej nawilżać rozjaśniane końcówki

Najważniejszą rzeczą dla mnie na obecną chwilę jest "wyhodowanie" baby hair, zagęszczenie włosów i przyspieszyć porost. Macie jakieś sprawdzone kosmetyki, suplementy diety albo inne wspomagacze, które pozwolą mi zagęścić czupryne? :D Czekam na wszystkie sugestie. Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ombre, a włoski wyglądaja na nawilzone i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, śliczne masz włosy :) rzadko widuję tak zdrowo wyglądające ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoje przejście kolorów na włosach.
    Nie jest nachalne i agresywne. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super błyszczą, zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, ja się nie mogę doczekać, aż zejdę z cieniowania. :(
    na przyrost biorę CP i pokrzywę piję, ale jeszcze nie wiem, czy polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne włosy, na ostatnim zdjęciu wyglądają jak satyna, no aż chciałoby się dotknąć :)Co do wspomagaczy - Jantar, ta wcierka naprawdę uratowała mi życie, mam jeszcze jedną w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Ombre! Zabieram cię do obserwowanych, dążę do takich włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy, jakie zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie bezkonkurencyjny jest Jantar :)
    Ależ ty masz śliczne włosy! Takie gładkie, zdrowe... i jakie idealne ombree! Jestem pod ogromnym wrażeniem i chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne masz te włosy. Zazdroszczę ci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne włosy! Ja dużo baby hair zauważyłam po Zincteralu, możesz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stan Twoich włosów Cię nie zadowala??? Przecież są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają! Są zdrowe, nie to co moje ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog :)) obserwuje i licze na to samo ;D zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja polecam Lotion Seboradin z żeń szeniem regenerujący :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz fajowskie, zadbane długie włosięta;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor. (Kolory?:) )

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam ombre, szczególnie na tak zdrowych włosach, jak Twoje!
    I chciałabym zaprosić Cię do udziału w KONKURSIE na moim blogu, w którym możne wygrać kurację do włosów SEBORADIN z naftą kosmetyczną :)
    Pozdrawiam,
    blondandwavy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. o boże masz piękne włosy, kolory śliczne, wyglądają na mega zadbane, śliczne, och a Ty nie jesteś zadowolona matko :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne włosy, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne! Wyglądają mega zdrowo, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. woow,przepiękne włosy,to ombree czy odrosty ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podobaja Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)