Moje włosy - wrzesień 2013 + baby hair.

Dziś czas na powakacyjną aktualizację włosów. Wakacje spędzałam nad morzem i w górach, a włosy zawsze wystawione były na działanie słońca. Mimo stosowania ochrony zmagam się teraz z lekkim przesuszeniem na końcach. W sierpniu byłam u fryzjera i podcięłam kilka cm włosów. Nie zdecydowałam się wtedy na jakiekolwiek cieniowanie, dlatego po weekendzie idę znowu żeby je lekko wycieniować, bo mam wrażenie, że gorzej się układają. Ponad to wyhodowałam sobie baby hair, które są już całkiem długie, a najwięcej ich jest w zakolach. Postanowiłam, że zrobię o tym osobny wpis, gdzie pokażę i opiszę produkty, których używałam i które moim zdaniem przyczyniły się do tego, że wyrosły mi nowe włosy. 





Na tym zdjęciu widać baby hair. Najwięcej jest ich w zakolach, ale zauważyłam też, że całe włosy rosną dużo szybciej niż zazwyczaj, nie wypadają. 


Post o baby hair już się pisze, więc możecie się go spodziewać w niedługim czasie. Tak samo jak zdjęć włosów już po fryzjerze. Przede mną przeprowadzka do Poznania i rozpoczęcie studenckiego życia :) Czytają mnie jakieś Poznanianki? Ja tymczasem pozdrawiam z deszczowego Płocka :)

14 komentarzy:

  1. widać że masz meega zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym, żeby moje włosy wyglądały tak zdrowo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy :)
    A moje bejbiki podobne już do Twoich :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych młodych włosów to niedługo będziesz mogła sobie grzywkę zrobić :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne włosy, oddaj mi je *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo śliczne włosy! Też bym chciała mieć takie...

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz długie włosy i gęste ;)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, wyrosło Ci bardzo dużo nowych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne włosy, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jejku cudne zdrowiutkie wloski :( ombre sama robilas? pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)