Zakupy pielęgnacyjne z DMu

Witam Was w Nowym Roku. Mam nadzieje, że dla każdego będzie on lepszy niż 2013 :). Brakowało mi strasznie blogowania, przez te dwa miesiące, przez które mnie tu nie było. Mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej. Zapraszam na dzisiejszy post z zakupami.

Przed świetami dostałam propozycję nie do odrzucenia. Koleżanka mieszkająca w Niemczech, zapytała czy nie chciałabym paru rzeczy z drogerii DM. Stefi wracała akurat na święta do domu, dałam jej liste zakupów i wczoraj odebrałam swoje zamówienie. Dziś rano rozłożyłam wszystko na łóżku i postanowiłam podzielić się z Wami moimi zakupami :)



Oczywiście jak na włosomaniaczke przystało, nie zabrakło szamponów i odżywek. Wybrałam zestaw nabłyszczający i nawilżający. Już teraz moge powiedzieć, że odżywka z figą ma piękny zapach.


Kolejne żele pod prysznic o zapachu mandarynek, kokosa i nektarynki oraz limonkowy. Piękne zapachy, niska cena, czego chcieć więcej. Z miłości do kokosa wybrałam też balsam do ciała, ale zapach nie jest taki jaki sobie wyobrażałam, zobaczymy jakie będzie działanie.


Kolejna porcja kosmetyków do włosów. Nawilżający szampon i odżywka z Alverde i z Balea Professional regenerujący szampon i odżwyka z olejkiem arganowym. O tych produktach słyszałam wiele dobrego, teraz będę mogła się przekonać, jak sprawdzą się na moich włosach.


No i na koniec pięlęgnacja twarzy i ciała. Oliwkowy krem do rąk, żel do mycia twarzy dla cery normalnej lub mieszanej, krem pod oczy z mocznikiem (o którym usłyszałam na youtubie od Szavki), nasączone płatki do demakijażu oczu i masło do ciała z Alverde o zapachu malin, truskawek i jagód. 

Żadnej z tych rzeczy jeszcze nie używałam, pomacałam troche i powąchałam, ale nic więcej nie mogę powiedzieć. Używałyście któregoś z tych produktów? Dajcie znać w komentarzach co o nich sądzicie, a jak nie miałyście z nimi styczności, to o którym z produktów chciałybyście najpierw przeczytac. Pozdrawiam i do przeczytania niedługo!

31 komentarzy:

  1. Piękne zakupy. Uwielbiam kosmetyki Balea. A szampony i odzywki tej firmy na stałe u mnie zagościly.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie mialam nic z tej firmy ale planuje na poczatek kupic sobie jakis zel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo dobrego o tych kosmetykach, ale nigdy nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie szczęściara. Tyle dobrodziejstw. Ja znam tylko szampon z mango i niestety u mnie sprawdza się kiepsko. Włosy są po nim jakieś takie oklapnięte.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Balea wypuściła krem pod oczy z mocznikiem. Chętnie zapoznam się z tym produktem, ponieważ mocznik potrafi zdziałać wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Miałam do czynienia z aloesowo-hibiskusowym zestawem. Wywarł na mnie pozytywne wrażenie, toteż chętnie do niego powracam:) Odżywka doskonale nawilża moje wysokoporowate włosy.

      Usuń
  6. Ada to nie wypada tyle kupować i tak kusić inne blogerki ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. wow sporo tego, kiedy to zużyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje, bo sama mam zamiar niedługo - mam nadzieję - pojechać do DM-u :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy w ogóle nie słyszałam o tej firmie, szczerze przyznam.
    Wydaje się być fajna, czekam na recenzje! :)
    Bardzo fajny i ciekawy blog.

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sporo tego ;)) Miłęgo testowania xD

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za odwiedzinki:)Chętnie bym wypróbowała kosmetyki do pielęgnacji włosów.Mieszkam w Niemczech wiec to raczej nie problem dla mnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio głośno jest o tych kosmetykach na blogach :) Fajne, duże zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się obkupiłaś : ) Nie używałam żadnego kosmetyku z tej firmy, jak na razie posiadam swoje sprawdzone : )

    OdpowiedzUsuń
  14. woooo dużo tego ... fajnie tu !
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty Balei :)
    kokosowe szczególnie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog! Jakież spore zakupy :) Wow! Mimo to nie miałam, jednak okazji używać żadnego z tych kosmetyków.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. oo mato!! ile zakupów!! :) zazdrościć ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ile kosmetyków ;))

    obserwuję i liczę na rewanż
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ogromne zakupy, super:) zapewne gdybym dopadła jakiś DM to też obkupiłabym się ;) Używałam żeli pod prysznic, które pokazujesz i rzeczywiście pachną pięknie :) Miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam ani Alverde, ani Balea, ale od dłuższego czasu mam na nie chrapkę, w tym roku na pewno zaopatrzę się w jakieś produkty z tych serii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow sporo tego! Wprost kocham wszystkie owocowe kosmetyki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. alverde jest fajne! Mam szampon z kwiatów z chmielu i miodem, pachnie ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)