Wakacyjni ulubieńcy ostatnich tygodni



Po denku czas na ulubieńców ostatnich tygodni. Nie ma ich dużo, bo szczególnie polubiłam się tylko z pięcioma produktami, ale ostatnio mało eksperymentuje i raczej trzymam się sprawdzonych produktów.



Pierwszy ulubieniec do włosów to nawilżający szampon z aloesem Cien (do dostania tylko w Lidlu), który kupiłam właściwie przez przypadek, bo zachęciła mnie jego niska cena i aloes w składzie. Kosmetyk ten okazał się strzałem w dziesiątkę i towarzyszy mi teraz przy każdym myciu. Łagodnie oczyszcza, nie wysusza ani skóry głowy ani włosów na długości. Przyjemnie pachnie, dobrze się pieni i nie plącze włosów. Nie obciąża, włosy po wysuszeniu pięknie błyszczą. Już dawno nie byłam tak zadowolona z żadnego szamponu.



Po drugie maska do włosów z Alterry, którą używam już bardzo długo i jest to raczej jeden ze starszych ulubieńców. Używam jej minimum raz w tygodniu na około 10-15 minut i u mnie tak spisuje się najlepiej. Włosy są miękkie, wygładzone i błyszczące.



Olejek arganowy to kosmetyk uniwersalny. Używam go przede wszystkim do olejowania włosów i do pielęgnacji twarzy. Ma specyficzny zapach, ale działa cuda. Włosy po olejowaniu błyszczą i wyglądają na bardzo zdrowe. Olejku używam raz w tygodniu do twarzy zamiast kremu na noc. Rano skóra jest miękka, nawilżona, a cera wygląda zdrowiej. Zdarzyło mi się go używać na suche skórki przy paznokciach i w tej roli też spisywał się bardzo dobrze.



Krem Alantan dermoline kupiłam pod wpływem blogerek, które zachwycały się jego właściwościami i działaniem. Na początku używałam do twarzy jako krem na dzień i radził sobie bardzo dobrze. Nawilżał, ale nie zostawiał skóry tłustej. Ostatnio jednak po wakacjach nad morzem przypiekłam trochę skórę na łydkach i stwierdziłam, że wypróbuję ten krem właśnie na oparzenia słoneczne ze względu na alantoine i pantenol w składzie. Alantan spisał się w tej roli lepiej niż jako krem do twarzy. Ukoił pieczenie i zapobiegł łuszczeniu się skóry. Wiem, że są też inne wersje Alantanu i na pewno je wypróbuję.


Antybakteryjny tonik normalizujący z Bielendy, który kupiłam w Rossmannie na promocji około dwa miesiące temu i od tamtej pory się z nim nie rozstaję. Co jest dla mnie najważniejszee to że nie zawiera alkoholu, co często zdarza się w tonikach dla skóry trądzikowej. Moja skóra jest wrażliwa i staram się unikać toników na bazie alkoholu, bo mi nie pomagają a wręcz szkodzą. Odświeża twarz, nie podrażnia, przyspiesza gojenie  wyprysków i zapobiega powstawaniu nowych. Dla mnie hit w pielęgnacji twarzy.



I to by było na tyle, jak wspominałam na początku nie ma tego dużo, ale wszystko jest warte wyprobowania. Znacie/lubicie, któryś z moich ulubieńców? Pozdrawiam z zachmurzonego Świnoujścia!

24 komentarze:

  1. Olejek arganowy też bardzo lubię, choć ostatnio zdetronizował go różany. Muszę kupić ten szampon aloesowy. A nuż i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mialam olejku rozanego. Ale chetnie dowiem sie o nim czegos wiecej :)

      Usuń
  2. słyszałam już trochę dobrego o tym szamponie Cien, więc trochę mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kosztuje dużo, dlatego warto go wypróbować :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam! U mnie spisuje sie genialnie.

      Usuń
  4. Miałam tę maskę, była dobra, ale mnie jakoś nie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chyba trzecie opakowanie i dalej spisuje sie bardzo dobrze. Po skonczeniu opakowania zrobie sobie przerwe bo mam inne maski ktore chcialabym przetestowac :)

      Usuń
  5. Maska Alterry to mój ulubieniec w sumie od pierwszego użycia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy niestety Alterry nie polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skuszę się kiedyś na ten szampon z lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mogę prosić w imieniu Panów o jakieś propozycje do męskiej kosmetyczki? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. olejek arganowy to juz chyba niezbędnik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja chyba kupie ten szampon z aloesem

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo lubię Alantan, uważam że jest lepszy od Cetaphilu, jeśli chodzi o nawilżanie i delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Jeśli twój blog potrzebuje odświeżenia wyglądu lub chcesz kompletnie, go zmienić? Nie czekaj, pisz śmiało. Zajmiemy się tym dla Ciebie.
    https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę w końcu kupić Alantan...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. Ja również, nie trać czasu i kupuj czym prędzej! :)

      Usuń
  14. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam olejek arganowy ;D Świetne masz kosmetyki ;*
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. maska z alterry nie sprawdziła się u mnie tak rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajni ulubieńcy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Będzie mi bardzo miło :)